Fingerboard Spot

The Fingerboarding Place! Thanks for a great run, everybody! See you again soon.
 
HomePortalFAQRegisterLog in

Share | 
 

 porn or anti porn

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
luajh
Master Fingerboarder
avatar

Male
Number of posts : 1400
Age : 21
Location : Singapore
Humor : naughty naughty
Current Setup : Defstone NM Wide Blank
SPRiNGFiELD Tape
SPRiNGFiELD Bushings
Spinal Wides
NC Pivot Cups
Nocomply V3 Buttas
Wheel washers


Reputation : 0
Skill Level : 1572
Registration date : 2009-03-24

PostSubject: porn or anti porn   Wed Jun 17, 2009 6:22 pm

everyone is saying porn is bad. honestly, who here watches porn and how bad it is?
Back to top Go down
http://www.springfieldtuning.vze.com
Harvey Glynn
Moderator


Male
Number of posts : 1460
Age : 21
Location : A secret spy base off the coast of the sahara desert in a volcano under ground.
Humor : haha haha haa haa i am a moderator!
Current Setup : Deck: Yellowood Browny
Wheels: Oak Wheels
Trucks: Ytrucks Silver X1
Tape: Precut FBS
Bushings: Ytrucks
Reputation : 0
Skill Level : 1734
Registration date : 2009-03-30

PostSubject: Re: porn or anti porn   Wed Jun 17, 2009 9:48 pm

its not bad its just fun lol
Back to top Go down
http://www.youtube.com/harveyglynn
luajh
Master Fingerboarder
avatar

Male
Number of posts : 1400
Age : 21
Location : Singapore
Humor : naughty naughty
Current Setup : Defstone NM Wide Blank
SPRiNGFiELD Tape
SPRiNGFiELD Bushings
Spinal Wides
NC Pivot Cups
Nocomply V3 Buttas
Wheel washers


Reputation : 0
Skill Level : 1572
Registration date : 2009-03-24

PostSubject: Re: porn or anti porn   Wed Jun 17, 2009 9:49 pm

fun? wtf u watch?
Back to top Go down
http://www.springfieldtuning.vze.com
Harvey Glynn
Moderator


Male
Number of posts : 1460
Age : 21
Location : A secret spy base off the coast of the sahara desert in a volcano under ground.
Humor : haha haha haa haa i am a moderator!
Current Setup : Deck: Yellowood Browny
Wheels: Oak Wheels
Trucks: Ytrucks Silver X1
Tape: Precut FBS
Bushings: Ytrucks
Reputation : 0
Skill Level : 1734
Registration date : 2009-03-30

PostSubject: Re: porn or anti porn   Wed Jun 17, 2009 10:02 pm

luajh wrote:
fun? wtf u watch?
bouncy castle porn
Back to top Go down
http://www.youtube.com/harveyglynn
luajh
Master Fingerboarder
avatar

Male
Number of posts : 1400
Age : 21
Location : Singapore
Humor : naughty naughty
Current Setup : Defstone NM Wide Blank
SPRiNGFiELD Tape
SPRiNGFiELD Bushings
Spinal Wides
NC Pivot Cups
Nocomply V3 Buttas
Wheel washers


Reputation : 0
Skill Level : 1572
Registration date : 2009-03-24

PostSubject: Re: porn or anti porn   Wed Jun 17, 2009 10:03 pm

err dont joke
Back to top Go down
http://www.springfieldtuning.vze.com
Harvey Glynn
Moderator


Male
Number of posts : 1460
Age : 21
Location : A secret spy base off the coast of the sahara desert in a volcano under ground.
Humor : haha haha haa haa i am a moderator!
Current Setup : Deck: Yellowood Browny
Wheels: Oak Wheels
Trucks: Ytrucks Silver X1
Tape: Precut FBS
Bushings: Ytrucks
Reputation : 0
Skill Level : 1734
Registration date : 2009-03-30

PostSubject: Re: porn or anti porn   Wed Jun 17, 2009 10:07 pm

luajh wrote:
err dont joke
i'm not lol...

naa i ment fun as in... i cant explain lol
Back to top Go down
http://www.youtube.com/harveyglynn
keatonchristensen
Face Melter
avatar

Male
Number of posts : 612
Age : 22
Location : St.louis
Humor : the i like turtles kid
Current Setup : Shortbus/NocomplyCP/holywood/finga, united equipment trucks, td wides, ff pivot cups, close up hardware, bearingtuning/fbs black kingpins, samurai bushings/ripbushings/fbs o-ringz, ff G6A/black v4 buttas/ff G6Y/white v3 buttas, flextape/rip.
Reputation : 0
Skill Level : 687
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: porn or anti porn   Thu Jun 18, 2009 5:30 am

its not bad, its healthy!!!!!!!!!
Back to top Go down
http://www.fingerboardcity.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: porn or anti porn   Thu Jun 18, 2009 9:22 am

Redtube.com is definetly the shit.
Back to top Go down
John K.
Moderator
avatar

Number of posts : 1222
Current Setup : Naipe.
Reputation : 0
Skill Level : 1326
Registration date : 2009-03-11

PostSubject: Re: porn or anti porn   Thu Jun 18, 2009 11:25 am

i love porn who dosnt.
Back to top Go down
luajh
Master Fingerboarder
avatar

Male
Number of posts : 1400
Age : 21
Location : Singapore
Humor : naughty naughty
Current Setup : Defstone NM Wide Blank
SPRiNGFiELD Tape
SPRiNGFiELD Bushings
Spinal Wides
NC Pivot Cups
Nocomply V3 Buttas
Wheel washers


Reputation : 0
Skill Level : 1572
Registration date : 2009-03-24

PostSubject: Re: porn or anti porn   Thu Jun 18, 2009 4:37 pm

umm so many perverts?
Back to top Go down
http://www.springfieldtuning.vze.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: porn or anti porn   Thu Jun 18, 2009 10:54 pm

i watch porn. how can u NOT watch porn. its not perverted
Back to top Go down
luajh
Master Fingerboarder
avatar

Male
Number of posts : 1400
Age : 21
Location : Singapore
Humor : naughty naughty
Current Setup : Defstone NM Wide Blank
SPRiNGFiELD Tape
SPRiNGFiELD Bushings
Spinal Wides
NC Pivot Cups
Nocomply V3 Buttas
Wheel washers


Reputation : 0
Skill Level : 1572
Registration date : 2009-03-24

PostSubject: Re: porn or anti porn   Thu Jun 18, 2009 11:01 pm

premierefb wrote:
i watch porn. how can u NOT watch porn. its not perverted

why? abit weird. but its gross umm (not that i am gay) umm dirty to the mind uknow
Back to top Go down
http://www.springfieldtuning.vze.com
Harvey Glynn
Moderator


Male
Number of posts : 1460
Age : 21
Location : A secret spy base off the coast of the sahara desert in a volcano under ground.
Humor : haha haha haa haa i am a moderator!
Current Setup : Deck: Yellowood Browny
Wheels: Oak Wheels
Trucks: Ytrucks Silver X1
Tape: Precut FBS
Bushings: Ytrucks
Reputation : 0
Skill Level : 1734
Registration date : 2009-03-30

PostSubject: Re: porn or anti porn   Thu Jun 18, 2009 11:03 pm

Alex H. wrote:
Redtube.com is definetly the shit.
BRAZZERS.COM IS MORE THE SHIT LOL
Back to top Go down
http://www.youtube.com/harveyglynn
luajh
Master Fingerboarder
avatar

Male
Number of posts : 1400
Age : 21
Location : Singapore
Humor : naughty naughty
Current Setup : Defstone NM Wide Blank
SPRiNGFiELD Tape
SPRiNGFiELD Bushings
Spinal Wides
NC Pivot Cups
Nocomply V3 Buttas
Wheel washers


Reputation : 0
Skill Level : 1572
Registration date : 2009-03-24

PostSubject: Re: porn or anti porn   Thu Jun 18, 2009 11:06 pm

Harvey Glynn wrote:
Alex H. wrote:
Redtube.com is definetly the shit.
BRAZZERS.COM IS MORE THE SHIT LOL

dont ur parents know or smth? or do they stop u or u watch quieltly? then u mastur?
Back to top Go down
http://www.springfieldtuning.vze.com
Harvey Glynn
Moderator


Male
Number of posts : 1460
Age : 21
Location : A secret spy base off the coast of the sahara desert in a volcano under ground.
Humor : haha haha haa haa i am a moderator!
Current Setup : Deck: Yellowood Browny
Wheels: Oak Wheels
Trucks: Ytrucks Silver X1
Tape: Precut FBS
Bushings: Ytrucks
Reputation : 0
Skill Level : 1734
Registration date : 2009-03-30

PostSubject: Re: porn or anti porn   Thu Jun 18, 2009 11:08 pm

lolololollololloloollololololoolololololololololl thye dont know
Back to top Go down
http://www.youtube.com/harveyglynn
luajh
Master Fingerboarder
avatar

Male
Number of posts : 1400
Age : 21
Location : Singapore
Humor : naughty naughty
Current Setup : Defstone NM Wide Blank
SPRiNGFiELD Tape
SPRiNGFiELD Bushings
Spinal Wides
NC Pivot Cups
Nocomply V3 Buttas
Wheel washers


Reputation : 0
Skill Level : 1572
Registration date : 2009-03-24

PostSubject: Re: porn or anti porn   Thu Jun 18, 2009 11:09 pm

Harvey Glynn wrote:
lolololollololloloollololololoolololololololololl thye dont know

LOL or do ur parents continue watch it with u lol . wil there be virus on ur computer?
Back to top Go down
http://www.springfieldtuning.vze.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: porn or anti porn   Fri Jun 19, 2009 12:03 am

wow dude ur such a queer


Last edited by fbskater on Sat Aug 29, 2009 10:50 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: porn or anti porn   Fri Jun 19, 2009 4:00 am

luajh wrote:
Harvey Glynn wrote:
lolololollololloloollololololoolololololololololl thye dont know

LOL or do ur parents continue watch it with u lol . wil there be virus on ur computer?

Have you never watched porn?? Do it while ypour parents arent there all you need is the internet and some tissues!! Lol.

But go to www.pornhub.com <<Thats the real shit.
Back to top Go down
John K.
Moderator
avatar

Number of posts : 1222
Current Setup : Naipe.
Reputation : 0
Skill Level : 1326
Registration date : 2009-03-11

PostSubject: Re: porn or anti porn   Fri Jun 19, 2009 4:18 am

yes pornhub ftw.
Back to top Go down
Lenny.B
Face Melter
avatar

Female
Number of posts : 989
Age : 107
Location : La La Land
Humor : I COME WITH A CHOAKING HAZZARD.....
Current Setup : Ur mom
Reputation : 5
Skill Level : 600
Registration date : 2008-12-16

PostSubject: Re: porn or anti porn   Sat Jun 20, 2009 6:46 am

yeah High speed internet porn FTW btw xnxx.com is beast. (im back!)
Back to top Go down
keatonchristensen
Face Melter
avatar

Male
Number of posts : 612
Age : 22
Location : St.louis
Humor : the i like turtles kid
Current Setup : Shortbus/NocomplyCP/holywood/finga, united equipment trucks, td wides, ff pivot cups, close up hardware, bearingtuning/fbs black kingpins, samurai bushings/ripbushings/fbs o-ringz, ff G6A/black v4 buttas/ff G6Y/white v3 buttas, flextape/rip.
Reputation : 0
Skill Level : 687
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: porn or anti porn   Sat Jun 20, 2009 7:36 am

Back to top Go down
http://www.fingerboardcity.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: porn or anti porn   Sat Jun 20, 2009 9:06 am

Carnage wrote:
luajh wrote:
Harvey Glynn wrote:
lolololollololloloollololololoolololololololololl thye dont know

LOL or do ur parents continue watch it with u lol . wil there be virus on ur computer?

Have you never watched porn?? Do it while ypour parents arent there all you need is the internet and some tissues!! Lol.

But go to www.pornhub.com <<Thats the real shit.


He's not ready for the tissues yet lol.
Back to top Go down
luajh
Master Fingerboarder
avatar

Male
Number of posts : 1400
Age : 21
Location : Singapore
Humor : naughty naughty
Current Setup : Defstone NM Wide Blank
SPRiNGFiELD Tape
SPRiNGFiELD Bushings
Spinal Wides
NC Pivot Cups
Nocomply V3 Buttas
Wheel washers


Reputation : 0
Skill Level : 1572
Registration date : 2009-03-24

PostSubject: Re: porn or anti porn   Sat Jun 20, 2009 5:21 pm

is it bad ? are any of u people caught watching it before or addicted?
any other ways to clean jacking lol? Alex ur funny.
Back to top Go down
http://www.springfieldtuning.vze.com
keatonchristensen
Face Melter
avatar

Male
Number of posts : 612
Age : 22
Location : St.louis
Humor : the i like turtles kid
Current Setup : Shortbus/NocomplyCP/holywood/finga, united equipment trucks, td wides, ff pivot cups, close up hardware, bearingtuning/fbs black kingpins, samurai bushings/ripbushings/fbs o-ringz, ff G6A/black v4 buttas/ff G6Y/white v3 buttas, flextape/rip.
Reputation : 0
Skill Level : 687
Registration date : 2009-04-05

PostSubject: Re: porn or anti porn   Sun Jun 21, 2009 1:48 am

1) its not bad
2) your not gonna get addicted unless you have mental issues
3) use toilet paper or kleenex
4) dont get caught unless you have cool parents
Back to top Go down
http://www.fingerboardcity.com
luajh
Master Fingerboarder
avatar

Male
Number of posts : 1400
Age : 21
Location : Singapore
Humor : naughty naughty
Current Setup : Defstone NM Wide Blank
SPRiNGFiELD Tape
SPRiNGFiELD Bushings
Spinal Wides
NC Pivot Cups
Nocomply V3 Buttas
Wheel washers


Reputation : 0
Skill Level : 1572
Registration date : 2009-03-24

PostSubject: Re: porn or anti porn   Sun Jun 21, 2009 10:24 am

lol.bathroom? soap and water lol hahaha


Last edited by luajh on Thu Jul 16, 2009 8:11 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://www.springfieldtuning.vze.com
Sponsored content




PostSubject: Re: porn or anti porn   

Back to top Go down
 
porn or anti porn
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Anti-vibration bars
» How to change anti-freeze
» Anti rattle shim
» New Accessory: Anti-Tailgating Flame-Thrower
» 2002 Century Help. Anti-lock and Traction off lights

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Fingerboard Spot :: Gerneral Discussion :: General Discussion-
Jump to: